niedziela, 24 maja 2015

Cześć wszystkim! / Hello!

Hey!

Postanowiłam założyć tego bloga, aby podzielić się z Wami moją wiedzą o ćwiczeniach i zdrowym odżywianiu. Swoją przygodę z fitnessem zaczęłam w 2011 roku, kiedy to postanowiłam, że pragnę zmienić swoje ciało na wakacje. Od tego czasu pokochałam workouty i przede wszystkim sport!
Będę tu wstawiać różne schematy ćwiczeń i informacje na temat zdrowego odżywiania i oczywiście dużo motywujących zdjęć! :)

I decided to create a blog, in which I can share with you all I know about excercises and health eating. I started my adventure with fitness in 2011 and resolve that I want to change my body before vacation time. Since then I fell in love with workouts but more importantly -sport! I'm going to put here some workouts and informations about healthy eating and of course a lot of motivating pics!


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz