środa, 19 sierpnia 2015

5 fit aplikacji które warto mieć

Cześć Wam! Czy kiedykolwiek odchudzając się liczyliście kalorie i rozliczaliście się z każdego posiłku? Ja nigdy! Nie interesowała mnie kaloryczność posiłków i wydawało mi się, że jem w sam raz. Ostatnio przyjaciółka poleciła mi jedną z aplikacji, która pozwala zobaczyć przybliżoną ilość kalorii każdego produktu (łącznie z marką).
Dzięki temu możemy poznać ile kalorii dziennie zjadamy i jak dużo dostarczamy wartości odżywczych (podam jej nazwę poniżej). Zaczęłam więc szukać więcej takich fajnych i przydatnych appek i sporządziłam 5 według mnie najlepszych. Oprócz licznika kalorii, możemy znaleźć plany treningowe i przepisy. A więc zaczynamy!

P.S. Wybór aplikacji  jest losowy. Nie ma lepszych czy gorszych :)

#1 TABELA KALORII





To typowa aplikacja, która oblicza nam kalorie każdego produktu, możemy dodać także własne danie i sortować  kaloriami rosnąco/ malejąco. Wygodna w obsłudze i przejrzysta. 

#2 BE FIT




Jak dla mnie - zabawna aplikacja ,która
ma na celu zakorzenić w nas zdrowe nawyki. Sprawa jest prosta. Trzeba zająć się truskaweczką, żywiąc i pojąc ją odpowiednio, a także komenderując jej wykonanie dziennego workout'u. Do wyboru mamy jednak nie tylko zdrowe posiłki, ale i te bardziej kaloryczne. Oprócz kalorii widnieje także poziom indeksu glikemicznego i współczynnik tycia. Decyzja należy więc do nas, ma to ćwiczyć w nas silną wolę, choć osobiście preferuję przełożyć ten wariant na prawdziwe życie :) 

#3 Garden Plate 



Przyjemna aplikacja z wegańskimi przepisami i nie tylko :) Jedynym minusem jest to, iż niektóre przepisy są zablokowane i aby uzyskać do nich dostęp należy zapłacić 3 euro. 

#4 Jillian Michaels Slim-Down: Weight Loss, Diet, Fitness, Workout & Excercises




Wiem, wiem nazwa trochę odstrasza, ale 
appka jest naprawdę fajna. Na początku podajemy podstawowe informacje:wiek, płeć, waga i na jakiej partii ciała chcielibyśmy się skupić najbardziej. Na podstawie tych danych Jillian ustawia nam plan treningowy i przykładowy plan żywieniowy. Możemy skorzystać także z porad, a aby w pełni cieszyć się aplikacją zarejestrować na stronie
JillianMichales.com i dzielić się osiągnięciami z innymi użytkownikami.

#5 Fitatu 



A oto i wspominana aplikacja. Bardzo wygodna w użyciu, zaspokoi nawet tych najbardziej wymagających, a jeśli nie - zawsze można dodać produkt do systemu. Zmotywowała mnie już mocno, bo kiedy mamy zapisane wszystko co zjedliśmy całego dnia, możemy łatwo wyeliminować zbędne przekąski i zastąpić je zdrowszymi alternatywami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz