sobota, 9 stycznia 2016

Happy New Year

New Year's Eve in Cracow, Main Square



Hej! Dawno mnie tu nie było ale powracam ze zdwojonymi siłami w 2016 roku! Życzę Wam wszystkim radości, wdzięczności i miłości. Jestem przekonana, że macie jakieś noworoczne postanowienia! Ja postanowiłam być w tym roku silniejsza psychicznie i fizycznie.
A jakie są Wasze? :) Piszcie w komentarzach!

Aby rozpocząć ten rok należycie, postanowiłam zrobić coś fajnego w kuchni i wyszło na to, że zrobię granolę, która świetnie nadaje się do jogurtu, mleka lub jako przekąska zabrana do szkoły. Jest CHRUPIĄCA, SŁODKA i AROMATYCZNA i jestem przekonana, że każdy kto to czyta, kocha granolę i pragnie poznać mój przepis na nią! 

Hello guys! I haven't been here for a while, but now I'm coming back with more energy in this amazing 2016! Wishing you all to be happy, grateful and kind ❤️ Well, if it's new year, you surely have some resolutions. Mine are to be stronger mentally and physically, and what is yours? Share in comments!

To start this year properly I decided to make something nice in kitchen so I made granola, which perfectly matches with yogo or milk and can be snacked even during the school breaks. It is CRUNCHY, SWEET and AROMATIC, so I am convinced that each of you who's reading this loves granola and want to know my recipe for it! 



Składniki/ Ingredients :

3 szklanki płatków owsianych/ cup oats
4 łyżki sezamu/ Tbsp sesame
1 szklanka orzechów/ cup nuts
1 starte jabłko/grated apple
1 łyżeczka imbiru w proszku/ tsp powdered ginger
3  szklanki oleju słonecznikowego/ Tbsp sunflower oil 
3 łyżki syropu klonowego/ Tbsp maple syrup
2 łyżki miodu/ Tbsp honey
3 łyżki brązowego cukru/ Tsp brown sugar (or how many you want)

Sposób przygotowania/ Method:

Nagrzej piekarni na 180 stopni Celsjusza bądź 350 Farenheita. Pomieszaj wszystkie składniki i rozłóż na natłuszczoną formę do pieczenia pokrytą papierem do pieczenia. Piecz 40 minut i mieszaj od czasu do czasu, aby granola nie przywarła.

Preheat your oven on 180 C/ 350 F.
Mix all dry ingredients and spread it onto greased baking pan. Bake 40 mins and open from time to time to stir your granola.

Gotowe / Done

Have a great weekend ! Xoxo

Baaar ❤️






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz